wtorek, 31 stycznia 2017

Tłumaczenie piosenki "Woman in Love" Barbra Streisand


Życie jest tylko chwilą w wieczności
A gdy noc się kończy
Staje się jeszcze bardziej samotne
Żegnam czule poranek
Tak naprawdę nie wiem
Dlaczego


Droga jest długa i wyboista
Gdy nasze oczy się spotkają
A uczucie jest gorące jak lawa
Odbijam się od ściany
Potykam się i upadam
Ale daję ci wszystko

Jestem zakochaną kobietą
Zrobiłabym wszystko
Żeby zabrać Cię do mojego świata
I Zatrzymać Cię w nim
To prawo, którego bronię
Tak jest, i już

Z Tobą na zawsze
Miłość nie liczy czasu
Zaplanowaliśmy to na początku
I pielęgnujemy w naszych sercach

Mogą nas dzielić oceany,
Ale czujesz moją miłość
Słyszę, co mówisz
Żadna prawda nie jest kłamstwem
Potykam się i upadam, ale daje ci wszystko

Jestem zakochaną kobietą
Zrobiłabym wszystko
Żeby zabrać Cię do mojego świata
I Zatrzymać Cię w nim
To prawo, którego bronię
Tak jest, i już

Jestem zakochaną kobietą
Mówię do Ciebie
Wiesz, ja wiem, co czujesz
Co kobieta może zrobić?
To prawo, którego bronię
Tak jest, i już

Jestem zakochaną kobietą
Zrobiłabym wszystko
Żeby zabrać Cię do mojego świata
I Zatrzymać Cię w nim
To prawo, którego bronię
Tak jest, i już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz