środa, 4 stycznia 2017

Tłumaczenie piosenki "Bed of Roses" Bon Jovi





Siedzę zmarnowany i skacowany
Przy rozklekotanym pianinie
Z trudem przedziera się do mnie nowy dzień
Bo butelka wódki wciąż ciąży w głowie
Przez jakąś blondynę miałem w nocy koszmary
Śniły mi się filmy
W których nie grałem, przecież nie żyję
Obudziłem się z zaciśnięta pięścią
i francuskim pocałunkiem przywitałem poranek
Orkiestra dęta tratowała mój mózg
Nie zważając sprzeciw
My rozmawiamy
O wszystkich rzeczach, w które pragnę wierzyć
O miłości, prawdzie
O tym, ile dla mnie znaczysz.



Chcę cię położyć na łóżku usłanym różami
Sam prześpię na posłaniu wybitym gwoździami
Będę cię strzegł niczym Duch Święty
Chcę cię położyć na łóżku usłanym różami.


Jestem teraz bardzo daleko
Ale każdy krok, jaki stawiam, przybliża mnie do domu
Wybawienie znajduję w dziesięciocentówce
Codziennie widzę Cię przez telefon
Ciągle brakuje mi czasu
By do Ciebie przyjechać
Dlatego tylko ptak po kablu leci do Ciebie
Zamykam oczy i szepczę
Kochanie, tylko ślepa miłość jest prawdziwa.


Chcę cię położyć na łóżku usłanym różami
Sam prześpię na posłaniu wybitym gwoździami
Będę cię strzegł niczym Duch Święty
Chcę cię położyć na łóżku usłanym różami.


Kac po whisky z hotelowego baru mija
Peruka barmana się przekrzywiła
Ta obok puściła mi oczko
Mogłem powiedzieć: tak
Ale śmiałem się do rozpuku

Gdy zamkniesz oczy
Wiedz, że będę myślał o Tobie
Gdy moja kochanka znów mnie wezwie
Stanę w jej blasku
Tej nocy nie będę sam
Ale wiesz, to nie znaczy
Że nie będę samotny
Nie muszę nic udowadniać
I tak, wiesz, że nie zawahałbym się dla Ciebie zginąć


Chcę cię położyć na łóżku usłanym różami
Sam prześpię na posłaniu wybitym gwoździami
Będę cię strzegł niczym Duch Święty
Chcę cię położyć na łóżku usłanym różami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz